Wednesday, September 21, 2011

Toamna mea

Te-am iubit toamna
Cand iti pictam chipul pe frunze melancolice,
Cand revarsam rasaritul in inima ta
Ca sa ascund singuratatea.

Te-am iubit toamna
Cand imi spuneai povesti pe pagini de-nceput,
Cand iti cantam dorul pe cele de sfarsit
Ca sa-mi veghezi iar calea.

Te-am iubit toamna
Cand lacrimi plapande nu se opreau sa cada,
Cand vise strambe se fereau din cale
Sa te atinga.

Te-am iubit toamna
Cand alergam libera prin lumea ta,
Cand atingeam esenta a tot ce esti tu
In alta viata, a mea.

O toamna te-as iubi
De-as sti pururea ca iti invie luna,
De-as regasi acel copil din vraja
Ce nu ma frange
Si nu se stinge
Toamna...

2 comments:

Unknown said...

m-am regasit pe mine in aceasta,,toamna!, a ta...in aceste versuri minunate

,,O toamna te-as iubi
De-as sti pururea ca iti invie luna"

Felicitari"" foarte frumos

Al said...

exact, si eu la fel :)
multumesc, pup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...