Wednesday, August 31, 2011

Sanjay Khan da peste Jackson la Marele Premiu de Formula 1


Producatorul de filme Sanjay Khan este un entuziast al curselor de masini. Si pasiunea lui pentru curse a fost mai mult decat evidenta cand a zburat cu sotia lui ,Zarine, in Bahrain sa participle la Marele Premiu de Formula 1.

Dar aceasta calatorie n-a fost doar pentru masini. S-au intalnit la acest eveniment cu regi ca printul Andrew al Angliei, Regele Abdullah al II-lea si sotia lui Regina Raina din Jordania.

Familia Khans a fost invitata omului de afaceri Mohammad Dadabhai. Si in timp ce erau acolo cuplul s-a intalnit cu Regele Pop-ului in persoana - Michael Jackson.
Jackson locuieste in Bahrain din iunie anul trecut si participa la eveniment ca invitat al fiului Regelui Bahrain-ului. Zarine povesteste: "Ne-am distrat fabulos in Bahrain. Si Sanjay nu e genul care sa mearga la oameni daca nu este prezentat".


"Elita lumii era prezenta acolo. Si brusc l-am vazut pe Michael Jackson venind spre noi si i-am spus lui Sanjay "E Michael!" si el a spus: "Nu te entuziasma asa. Nu poti doar merge asa acolo sa vorbesti cu el". Atunci gazda noastra Mohammad Dadabhai ne-a prezentat si i-a spus ca suntem din lumea fimului Indian. Michael a devenit foarte entuziasmat si a vorbit cu noi vreo 10 minute. A fost fericit sa ne intalneasca".

Cum e Michael ca persoana? "Pai, e foarte dulce si arata foarte bland si docil. I-am spus ca sunt o mare fana si ca am participat si la spectacolul din Mumbai. Cred ca e un artist genial. L-am rugat sa vina in Mumbai si a spus ca i-ar placea si i-am dat cartile noastre de vizita. Michael a si cerut o fotografie cu noi!", a continuat Zarine.

Si care e piesa ei favorita dintre piesele lui Michael? "Oh, imi plac atat de multe, dar in special cele de pe Thriller", spune ea. Si s-au intalnit si cu celalalt Michael (Schumacher) acolo? "Oh, dupa ce te-ai intalnit cu Michael Jackson, restul nu mai conteaza!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...