Saturday, August 20, 2011

Fara tine
by Al

Imi pari dragostea care nu mai vindeca.
O rana adanca mi-e toata simtirea
Si-mi picura-n fiinta atata iubire,
Piedica gandului de-ati rupe amintirea.
Imi par bufonul care rade vietii,
Cautandu-te neicetat in baloane colorate
Si-n figurine fragile ce zambesc stramb
In fata unui destin infinit mai crud.
Iti par speranta agatata de tine,
Atat de ostenita sa te mai planga-n surdina.
Imi pari mangaierea unui vis neimplinit,
Chemata sa-mi dezmierde obrazul biciuit.
Ce sansa dai iubirii venite in noapte
Sa-ti ceara cu dor bucurii furate?
Unei copilarii garbovite de-apasarea poverii
Si-ncatusata nedrept in lanturile uitarii.
Ce sansa dai bufonului - un mort-viu
Ce-ascunde-n priviri un ieri cam tarziu?
Vrea sa ii smulgi masca zambetului trist
Si sa repari durerea cu un azi demult promis.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...