Monday, November 7, 2011

Murray Manslaughter Trial VERDICT REACHED -- GUILTY






Dr. Conrad Murray has been found GUILTY of involuntary manslaughter in the death of Michael Jackson.

Jurors came back with the verdict moments ago after a grueling 6-week trial, finding prosecutors proved beyond a reasonable doubt ... Dr. Murray is responsible for MJ's death.

Murray faces up to 4 years behind bars, but the reality is ... he will not go to state prison because of a new law, and will likely serve his time in L.A. County Jail.


Sa fi fost aleasa strategic data de 7 pentru verdict? :))
Iata ca acest 7 a fost special in viata lui Mike :)
Si ca un semn divin, maine Romania are ca sarbatoare religioasa Sfantul Mihail :)

WE LOVE YOU, MICHAEL!!!!

20 comments:

fanMJ said...

Si mai avem o sarbatorita foarte draga :)
LA MULTI ANI, ochenato ! Sa ai muuuulta snatate, viata frumoasa si linistita!
Puuuuuuuuuuuuuuuuup!

Al said...

nu stiu ce simt, parca simt si nu simt nimic, e putin pt ce a facut, o sa treaca repede, macar sa nu mai practice

Al said...

multumesc mult pt urari, sa aveti parte de bucurii si de tot ce va doriti, va puuuuuuuup
LA MULTI ANI, Miky! mereu proaspata si bucuroasa in vietile noastre, te pupam.

Al said...

puuuuuuuup, fetelor :))))))

fanMJ said...

Miky, LA MULTI ANI! Sa ne traiesti sanatoasa, viata lina si implinita!
Puuuuuuuup!!!

Unknown said...

hii hii haaa ...m-am uitat pe cnn, cu tel in mana am vazut ce comentau si fanii....in sfarsit, s-a facut dreptate

atiauzit ca La toya a tipat cd s-a citit verdictul....saraca mama kate....

ce dor ne e de Mike


oare ce sarbatorim??

asa cum a zis obee,,drepate ptr Michael sa fie, dar adevarata dreptate ar fi sa-l avem inapoi"

:(((

pup si eu , fetelor..a fost o lupta lunga...si inca mai avem...urmatorul e Snaddon...

Unknown said...

Aliiiiii

LA MULTI ANI CU SANATATE SI FERICIREEE""""!!!SI MULTA IUBIRE, BINEINTELES...PUUUP

Unknown said...

aaalii, chiar de sf Mihail si Gavril s-a facut drepatea....ce cadou...Mike nu stiu daca se bucura, DAR MACAR POATE CA E MAI LINISTIT, CA SUNTEM NOI...

Unknown said...

MULTUMESC MULT PTR URARI

Al said...

asta zic si eu, sa-l fi avut inapoi e tot ce ar fi trebuit :(
´´capul lui Sneddon vrem´´´, ahahaha

Al said...

multumesc, Miky :)))))), te pup, sa fii sanatoasa, si tu fanutule, sa ai parte de fericire , meriti din plin, va pup

Al said...

da, s-a facut dreptate dupa 2 ani lungi, Michael poate sta sub aripa Sf Mihail si Gavril si priveste, cine stie, macar linistit sa ii fie sufletul ...
si numele lui tot Mihail e...oof

Al said...

noapte buna, dragelor

fanMJ said...

Eu am urmarit pe TMZ si comentau crainicii intre ei, in asteptarea verdictului. Printre altele, spuneau ca Murray isi ia 4 ani, care probabil se vor reduce la 2 ani.

pauliuc stela said...

La multi ani Miky! Te Pup!

pauliuc stela said...

M-am uitat si eu aseara pe MZ cand a fost live, am un gist amar, pana la urma am inteles ca Murray sta 3 saptamani in inchisoare si pe 29 judecatorul pastor o sa dea verdictul dar, sigur nu v-a fi incarcerat, ci v-a primi un arest la domiciliu, asa ca nu prea s-a facut dreptate!

Unknown said...

nu cred ca o sa-i fie bine nici macar o zi acolo...stiti ca MJ ARE FANI PESTE TOT:)nu as vrea sa fiu in locul lui..sincer...

Unknown said...

mersi mult de urari, Stela! si eu te pup

fanMJ said...

Mike are fani peste tot,chiar si in inchisoare, dar Murray este supravegheat in permanenta, asa ca nu cred sa pateasca ceva.
Si din cate am inteles, avocatii lui vor sa faca apel sa-i reduca din pedeapsa. Probabil la asta se refereau si crainicii de la TMZ aseara, cand vorbeau despre reducerea la 2 ani. Ce sa mai vorbesc despre arestul la domiciliu...
Mie mi se pare un mare misto(ca sa zic asa), aceasta pedeapsa.

Al said...

si este un mare misto pedeapsa, s-a facut dreptate mai mult cu gura, ca sa zic asa, pt ca s-a pronuntat cuv ´´vinovat´´ ca in rest...:(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...