Friday, August 19, 2011

Interviul lui Austin Brown

      Intr-un interviu acordat lui Ian Drew (US Magazine), tanarul artist Austin Brown a vorbit despre celebrul sau unchi dar si despre cum este ca cresti in mijlocul uneia dintre cele mai celebre familii din industria muzicala.
     Austin Brown este cel de-al treilea copil al lui Rebbie Jackson (sora cea mai mare a lui Michael Jackson); cantaret, compozitor, instrumentist, dansator si producator muzical, un tanar artist care incearca sa calce pe urmele celebrului sau unchi.
     Iata mai jos un fragment din interviul acordat de Austin pentru US Magazine: US:Cum era unchiul tau, Michael Jackson?
AB: Unchiul meu a fost intotdeauna un foarte  bun profesor pentru verii mei si pentru mine in ceea ce priveste structura unei piese. Ii placea sa descompuna piesele – intotdeauna incepea cu base line-ul piesei ca mai apoi sa inceapa sa fredoneze melodia. Voia sa ma invete cum sa imbin lucrurile, cum sa-mi pun in valoare vocea si de unde vine muzica. Principala calitate a unchiului meu a fost modul in care isi arata dragostea fata de noi si cat de grijuliu si generos era cu alti oamnei – de asemenea. Cea mai importanta lectie pe care ne-a dato a fost generozitatea si recunostiinta. Toate lucurile nu inseamna nimic daca nu esti recunoscator.
US: Absolut. Care sunt cele mai personale lucruri pe care le-ai impartasit cu el?Ai fost sa te plimbi la Neverland sau la bowling?
AB: Da, mergeam sa ne plimbam, sa mancam dulciuri si sa ne uitam la filme. Stiu ca asta ar putea suna ca un cliseu dar a fost la fel ca orice petrecere a timpului liber cu rudele.
US:A trecut un an de la moartea sa. Ce vezi in urma din ceea ce a fost, cum au fost acele momente? Probabil a fost foarte tragic si profund din punct de vedere emotional pierderea cuiva care ti-a fost ca un mentor?
AB:Da, inca din acea zi imi este foarte greu sa vorbesc despre asta. Ma doare foarte mult acest lucru. Ceea ce imi voi aminti mereu sunt toate amintirile minunate pe care ni le-a oferit. Ca si copil, imi aduc aminte de lectii si de toata dragostea pe care mi-a oferito – dragoste neconditionata.
US: Ce fac copii lui? Sunt preocupati de muzica?
AB: Toti verisorii mei sunt preocupati de muzica intr-un anumit fel. Cu totii avem microbul muzicii si cu totii iubim muzica – fiecare din noi in felul lui.
US: Crezi ca vreunul din copii lui Michael iti va urma exemplu si va face muzica?
AB: Nu sunt sigur. Cred ca principala lor preocupare acum este doar sa fie copii.
US: Il cunosti, de asemenea, pe Prince [artistul]. Este foarte interesant, deoarece Prince si unchiul tau nu se intelegeau prea bine, nu-i asa?
AB: De fapt,  acest lucru nu este adevarat! Unchiul meu mi-a spus in urma cu cativa ani ca au discutat sa faca ceva impreuna, dar pur si simplu nu s-a intamplat acest lucru. Cand l-am intalnit pe Prince, acum cativa ani, acesta la laudat pe unchiul meu spunandu-mi cat e de mult ii place vocea lui. Deci, nu stiu cat de adevarat este ca nu s-au inteles, deoarece eu nu am vazut asta.
US: De asemenea am auzit ca ai scris un cantec despre unchiul tau, Michael, intitulat “I Never Will Forget“, si despre care se spune ca este nemaipomenit.
AB: Este piesa pe care am scriso cel mai repede, vreodata. Am scriso on cinci minute deoarece emotiile se revarsau din mine. Este cel mai special cantec pe care l-am scris vreodata, si de abia astept ca oamneii sa il asculte!
Sursa: MJFC

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...