Wednesday, August 31, 2011

Legea atractiei-studiata de Michael













am aratat asta si altor fani si, spre surprinderea mea,o fata a explicat cam ce poate insemna ceea ce a scris el aici:

Anul trecut, Mike a spus intr-un interviu ca el crede in existenta ,,Thriller-ului".Asta chiar m-a socat, ptr ca am citit cartea,,The Secret" cu o luna mai devreme si am realizat ca Mike a avut posibilitatea sa studieze si sa foloseasca ,,legea atractiei", ca sa-l ajute sa ajunga cel mai mare entertainer din lume.Ei bine, aceasta ,,scrisoare" o confirma.Poate ca ceea ce se afla aici e o parte a teoriei care presupune ca,,gandurile devin lucruri"(gandurile atrag dupa sine materializarea lor, m pe scurt, cu cat ne gandim mai mult la un lucru, cu atat mai mult exista posibilitaea ca el sa devina realitate!).
Mi se pare uimitor faptul ca Michael a studiat aceasta teorie cu 40 de ani inainte sa apara cartea,,The Secret", o carte care a avut mare succes, castigand usor atentia publicului.
Este pur si simplu uimitor!a Afost genial!Niciodata nu va inceta sa ma uimeasca acest om frumos!

Paginile sunt, defapt, inversate:CEEA CE CUPRINDE PRIMA PAGINA ESTE, DEFAPT, PROGRAMUL  de care vorbeste Michael in a doua pagina


Aici e o transcriere a textului de mana:

I have learned that it is what you put in your mind mentally what you think and do, that makes your person and you can put any mental object in this mind and it will bring it to reality. So this means we can program ourselves to be the people we want to be, whatever the subject matter is, live it by mental physical program, a system of learning and doing, studying all the greats in that field and becoming greater. My program will consist of:

I’m beautiful.

I’m beautiful.
I’m beautiful.
I’m beautiful.
I’m gorgeous.
God is for me, who can be against me? I’m beautiful. I’m a new person now. Beautiful, knowing the secret and determined with fire to move mountains in all I do, molding my own world. I’m beautiful, the old me is behind. I will march ahead anew.


ma intreb dc nu cumva a scris asta in 2006, cand a aparut filmul...se pare ca a facut exact cum spune acolo:

Primul pas este sa ceri ceea ce vrei. Nu trebuie sa folosesti neaparat
cuvinte pentru a cere. De fapt, Universul nici nu aude de la tine
cuvinte. Universul raspunde in totalitate gandurilor tale. Ce vrei cu
adevarat? Stai jos si scrie ce vrei pe o foaie de hartie. Foloseste
timpul prezent. Poti incepe prin a scrie "Sunt atat de fericit si
multumit acum ca ..." si apoi explica cum ai vrea sa fie viata ta. In
fiecare aspect al ei. E ca si cum ai avea Universul drept catalog si
l-ai rasfoi, spunand "Mi-ar placea sa traiesc acesta experienta si sa
am acest produs si mi-ar placea sa am un partener asa si asa."
Procedand asa nu faci decat sa-ti impui propria ordine in Univers. E
simplu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...