Thursday, August 18, 2011

Russell Crowe: "Michael îmi făcea farse la telefon"

Actorul australian RusseLl Crowe a declarat recent în timpul unui interviu că era foarte bun prieten cu Michael Jackson şi că starul decedat avea un simţ al umorului incredibil.
Potrivit Music Rooms, Crowe l-a cunoscut pe megastar în timpul unor filmări şi când a observat că solistul e pus pe şotii au devenid amici la cataramă. "Mă suna uneori şi-mi făcea farse la telefon. Mă ameninţa, vorbind cu o voce groasă, după care-mi spunea amuzat: "Stai liniştit, sunt eu, Michael!". Astfel de farse făcea şi Crowe, mai ales în tinereţe, când suna la numere de telefon alese la întâmplare şi-i anunţa pe oameni că ar fi câştigat premii la tot felul de concursuri radio inexistente.
Referitor la Michael, actorul regretă că nu şi-a făcut timp să meargă să-l viziteze la Neverland, deoarece Regele Muzicii Pop l-a invitat de multe ori acolo, însă nu a apucat să meargă.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...