Monday, December 19, 2011

PASARI

Este oare sfarsit de septembrie?
Este oare sfarsit de durere?
Mii de pasari se ivesc dintr-odata
Si se-ndreapta nestingherite catre tine,
Sunt gandurile mele cele care brazdeaza cerul,
In cantece tacute ele imi aduc aminte
Este oare acel sfarsit de durere?
O singura pasare se-ntoarce lin catre mine
Si-mi sopteste ca durerea e tot acolo,
Inchisa in mine,
Inchisa in noi.
Durerea nu e calatoare,
Cu maini tremurande isi gaseste lacas
Intr-un colt cald tot din mine, din noi.

10 comments:

Unknown said...

superb....te felicit ca mai ai timp pentru inspiratie..la mine e mai greu, cd stau toata ziua si ma cert cu haterii...

pasarile din noi o sa zboare catre lumi senine..asa cum a dorit Michael

Al said...

sunt prea ...hateri ca sa ii convingi, iar tu te consumi :(
te pup, ai grija de tine

Unknown said...

NFL
este un hater care nu crede ca eu sunt romanca..nici macar engleza mea nu il convinge:)))

Unknown said...

stai ca am dat unuia link, aici..imi cer mii de scuze ca e chiar la poezia ta


poate il conving ca vorbim alta limba


NFL FAN, I LOVE YOU

Unknown said...

O SA STERG TAMPENIILE:))SCUZE, ALI:)

Al said...

hahaaaa, e hater dar ea zice ´´I love you´´, haaa, ce taree esti mai Miky :)
L.O.V.E.

MJMYINSPIRATION said...

nuuuu:))aia sunt eu care zic asa:))stie NFL CA IL IUBESC..E UN PIC MAI DESTEPT DECAT CEILALTI...

;))

DECI OMUL NU CREDE NIMIC DESPRE NIMENI...PACAT

Al said...

la tine ma refeream cand am zis ´´ea´´, adica el e hater si tu tot ii zici ´´I love you´´ :)), am inteles , hihi

Unknown said...

hahha:)) le-am spus haterilor sa caute pe google ,,romanians are"

api sa caute alte natii,,americans are" ,,italians are", sau ce vor ei



o sa fie surprinsi de ceea ce vor vedea


poate afla prostii, de campania aia..oricum, destepti suntem ca am facut-o:))

Al said...

haaaa, fight till the end, Miky :)))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...