Saturday, August 20, 2011

Glasul tau

Glasul tau
by Bee Apple Head

Glasul tău e al inimii mele ecou
Ce mă face sa tremur
La fiecare notă sau sunet.
Reuşeşti sa redai viaţă,
Acolo unde a fost “moarte”,
Suflete sa mişti,
Trupuri să dezgheţi
Şi inimi sa topeşti.
Reuşeşti prin ochi şi suflet de copil
Sa faci lumea mai bună,
Prin simple cuvinte ca TE IUBESC si MULTUMESC,
S-aduci pacea pentru un moment.
Glasul tau e adierea usoara a vantului,
Foşnetul lent al ierbii
Şi lumina calda a soarelui.
Strop de magie si bucurie
Iubire,speranţa
Eternă mangaiere,
Peste suflete ranite
Ce caută pacea,alinarea
De atata vreme.
Glasul tau armonizeaza culorile naturii
Si explica pe intelesul tuturor
Sensurile inimii.
Glasul tau aduce linistea sufletului meu,
Ii sopteste:”Va fii bine!
Tu, doar increde-te in mine”.

4 comments:

Diaconu Maria-Madalina said...

a trecut ceva timp de cand n-am mai citit o poezie de-a ta!! f frumos,reda exact persoana Michael,interiorul lui spus cu propriile-ti cuvinte chiar daca nu e usor de descris.
imi place mai ales ''Trupuri să dezgheţi
Şi inimi sa topeşti.'' --exact asta a si facut :X

Anonymous said...

:)) mai eu nici nu stiu cine,care,cum posteaza aici:))) aw! ms zuzo! puup

Anonymous said...

thanks fanutule:) pupici

Unknown said...

hiii..si fanutu a pus poezia ta..nu+i nimic:))

m bine de doua ori decat deloc...pup, gagici..si continuati sa scrieeti asa frumos...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...