Friday, August 19, 2011

Mark Cunniffe isi aminteste…

Mark Cunniffe, inginerul de lumini care a lucrat cu Michael Jackson pentru concertele This Is It, a vorbit recent pentru o publicatie britanica despre experianta profesionala pe care a avuto alaturi de Regele Pop, subliniind faptul ca in opinia sa Michael Jackson era mai mult decat pregatit sa sustina,  fara probleme,  cele 50 de spectacole programate pentru vara lui 2009 la Londra.
     Cunniffe a recunoscut faptul ca initial, asemeni altor persoane, a fost sceptic in privinta lui Jackson, considerand ca acesta nu va reusii sa sustina toate cele 50 de concerte avand in vedere ca ultimul sau turneu avusese loc cu mai bine de 12 ani in urma, insa privind pe acesta in timpul repetitiilor si-a dat seama ca se inseala.
     “Daca ar fi murit cu doua saptamani inainte sa le faca [repetitiile], as fi zis ca nu ar fi reusit niciodata. Insa a sustinut doua full show-uri, marti si miercuri inainte sa moara si ne-a dat gata de ambele dati. Am fost devastat cand a murit. Chiar daca ar fi facut un singur show, ar fi fost extraordinar sa il vedem performand si culegand laurii  pentru show . Cred ca ar fi fost unul dintre cele mai bune momente ale sale.
     Mark a lucrat de-a lungul timpului pentru nume mari ale industriei, pentru artisti ca David Bowie, Rod Stewart, George Michael si Stevie Wonder, insa ar fi renuntat la orice astfel de colaborare pentru sansa de a lucra cu cel mai bun din industrie, Michael Jackson.
     “A fost unul dintre acele momente cand primesti un telefon si nu poti refuza spunad ca : “Sunt ocupat”. Lasi balta totul. Este o sansa “o data in viata” sa poti lucra cu unul dintre cei mai mari artisti care a existat vreodata. ”
     Mark isi aminteste primul moment din colaborarea lui cu Michael Jackson. Dupa un salut scurt, inginerul a fost “aruncat” direct in miezul problemei :
     “In prima noastra intalnie mi-a explicat conceptul de lumini pentru Billie Jean. Se intampla cu sase saptamani inainte de a muri si inainte de a ne muta la Staples Center pentru repetitiile finale.
     Mi-a spus : “Eu voi intra pe scena, evidentiind palaria, voi pocni din degete si lumina se va aprinde “- eu notam in mare graba toate aceste indicatii - “Apoi ma voi misca, pocnesc din degete si lumina se va aprinde. Ma voi intoarce catre public, ma voi uita in partea aia, apoi in partea celalalta, lumina se va aprinde.”

     Mark isi aminteste cu nostalgie acest moment, descriindul ca find “un moment ireal
     “Dupa aceea, i-am spus multumesc foarte mult, lui Michael;  m-am intors in cabina de control si am pus imediat mana pe telefon sunandu-mi copii,  si le-am spus: “Ghiciti cu cine tocmai am vorbit!”
Sursa MJP

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...