Wednesday, September 7, 2011

MJ NOTE FOR JORDAN CHANDLER

considerata compromitatoare de Bob jones, Victor Gutierrez si Ray Chandler, unchiul lui  JORDI


“[Boy's name], you’re not only my cousin but also my best friend. I can’t stop loving your mother and sister. I have found true love in all of you. If more people were like us the world would change instantly. I have such golden dreams for you. I want you to be a giant in the industry. You are my new inspiration. I love you. Doo doo head. Applehead. Disneyland soon. Love, doo doo. Call soon, bye, doo doo head. Tell Mom I love her.”


http://vindicatemj.wordpress.com/2010/09/16/perettis-film-about-michael-jackson-what-really-happened-the-monaco-1993-ceremony/

9 comments:

Al said...

s-a inselat in privinta lui, mult :((

Unknown said...

ahaamm...,,tell mom i love her:)" scorpia

Al said...

da´ chiar, ce e cu com asta ´´i love her´´? adica pe June, nu? geeez

Unknown said...

da;:(( adica jordie sa.i spuna lui maica-sa;)ca Mike o iubeste...interesant;)

Unknown said...

da;:(( adica jordie sa.i spuna lui maica-sa;)ca Mike o iubeste...interesant;)

Al said...

asa am inteles si eu, bleah, naspa, ce inseamna asta??

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

O FI INCERCAT SA IL SEDUCA..CINE STIE...APOI S-O FI GANDIT CA POATE IL IUBESTE PE FIUL SAU MAI MULT...DUPA CE A VB CU EVAN, BINEINTELES..ASTA ERA O FEMEIE ARATOASA SI ARANJATA..A DECLARAT IN BOXA MARTORILOR CA NICIODATA NU AU RAMAS SINGURI:))

Al said...

frumoasa, dar sarlatanca, paparuda :(
cred ca era MJ prea darnic cu dragostea lui pt oameni in general
o fi vrut femeia sa ramana singuri dar nu a fost sa fie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...