Tuesday, September 27, 2011

why Murray was recording Michael???







tocmai am vazut procesul pe CNN...




IMI PLACE CUM A PREZENTAT PROCURORUL. FAPTELE..ESTE EXCT CEEA CE STIAM SI NOI....IAR AVOCATUL APARARII SE VEDEA CLAR CA MINTE


NU STIU DACA ERA CAZUL SA N ARATE POZA ACEEA


DOCTORUL SE CONTRAZICE ACUM:daca s-a dovedit ca el a murit repede, atunci cum ramane cu afirmatia lui Murray ca inca mai avea puls, sau ca a murit la spital?


CAT DESPRE INREGISTRAREA CU MICHAEL SEDAT...


NU AM CUVINTE..CRED CA ERA VISUL LUI....OMUL ASTA SI CAND  NU PUTEA DORMI, SE GANDEA LA ALTII....LA COPIII, LA BINELE OAMENILOR....




aken from Murray's iPhone, a recording of Michael sedated on 5/10/09:
”We have to be phenomenal. When people leave this show, when people leave my show, I want them to say I've never seen nothing like this in my life. Go. Go. I've never seen nothing like this. Go. It's amazing. He's is the greatest entertainer in the world I'm taking that money, a million children, children's hospital, biggest in the world, Michael Jackson's Children's Hospital.” -Michael Jackson



audio


http://www.radaronline.com/exclusives/2011/09/michael-jackson-slurring-his-words-voice-recording-played-trial

7 comments:

Al said...

si eu am vazut poza, e oare reala?? :((((((((((((((((((((
ce voce are MJ, nici nu zici ca e el, obsedatul asta de ce naiba l-a inregistrat, ca sa isi admire ´´opera´´? :((((((((((((

pauliuc stela said...

Cumplit! M-am cutremurat cand i-am auzit vocea, de nerecunoscut, saracul atat de singur, nu i-a mai ramas decat sa viseze, nua incetat pana in ultima clipa a vietii sa viseze ca e cel mai bun! Offff, ma doare sufletul, cat despre poza de la spital ....tot om era chiar daca noi il credeam Zeu!

Unknown said...

am inteles ca inregistrarea e din mai, cu o luna inainte...poate ca doctorasul ar fi vrut sa-l santajeze cumva, daca l-a inregistrat...nu e exclus...altfel...nu vad de ce...

da, poza e reala

Unknown said...

asa e Stela, destul de socant, mai ales ptr copii, daca o vad...saracu de el..sa moara singur, ca un caine...numerita asta

Unknown said...

a aparut deja pe fb o pagina


Michael Jackson's Children's Hospital


toti sunt uniti in ideea de a indeplini acest vis...


ce bn ar fi

Unknown said...

am vazut asta la un comment al unui articol

the audio recording I heard on the news today sounded more like: "Lisa, don't do this to me; I miss you..."

interesaNT..POATE DE AIA STIAU FANII CA lISA A VB CU POLITIA

Al said...

sa-l santejeze cu propria isprava, macelarul
dar cum a ajuns inregistrarea asta la procurori? cred ca i-au cerut telefonul ori l-au confiscat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...